اولین بار Zhanggazy به بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang آمد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

صادقانه اعتماد به ما از Zhangazy یک بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک می آید از قزاقستان

زندگی از ما درست مثل یک سفر، و ما نمی دانیم که چه نوع از مشکلات ما در این سفر شگفت انگیز دیدار خواهد کرد.

Zhanggazy، یک پسر 29 ساله، می آید از قزاقستان. و سفر زندگی خود را به طوری که متفاوت از ما است، چرا که او یک بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک است. او یک پسر جوان و آفتابی است، با توجه به بیماری دردناک، او سقوط به سردرگمی بود. اما ایمان بقای او را قوی تر می شوند. او به خانواده اش گفت: «من باید همه چیز را که خدا به من داد، دریافت و من می توانم چهره و مبارزه با این بیماری است." بنابراین با ایمان محکم خود، Zhanggazy و خانواده اش هرگز به دنبال درمان های موثر، تا زمانی که از شنیده درمان های پزشکی چینی در چین است. به منظور مبارزه با سندرم نفروتیک، آنها تصمیم به آمدن به چین و درمان های پزشکی چینی معجزه آسا سعی.

اولین بار Zhanggazy به بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang آمد

در 5 مارس 2015، Zhanggazy و خانواده اش در بیمارستان ما وارد شده است. در چشمان او ما اعتماد به ما را دید، به طوری که ما ساخته شده مشخص است که تلاش ما به او کمک کند. ما تعجب است که او بسیار ضعیف بود، او را از نمایانگر جدی، افزایش چربی خون، پروتئینوری و پایین سیستم ایمنی که به راحتی به علت عفونت جدی دچار شد.

درمان اصلی برای Zhanggazy

با توجه به علائم اصلی Zhanggazy، تصمیم گرفتیم به ترکیب سنتی درمان چین و درمان های غربی با هم. مرحله اول، ما برخی از طب غربی برای جلوگیری از ترومبوز مرتب شده اند. همانطور که برای درمان های پزشکی چینی، ما به طور عمده با استفاده از "چهار یک" درمان سنتی چینی است. گام اول یک کتری از طب چینی دهان، که می تواند رگ های خونی را تقویت و حل استاز خون است. گام دوم یک دوز از طب چینی میکرو، که می تواند به قطعات کلیه آسیب دیده ارسال و ترمیم سلول های اختلال کلیه و بافت است. سپس یک بطری ترکیب Maikang، استفاده شده است که به بهبود گردش خون و کاهش چربی خون است. و آن را نیز دارای عملکرد ضد ترومبوز و ضد پیری است. در گذشته یک حوضه چینی حمام پا پزشکی است، آن را می تواند گردش خون تمام Zhanggazy حمایت می کنند.

اثرات آشکار برای Zhanggazy

پس از استفاده از درمان های ما، شرایط Zhanggazy در بسیاری بهبود یافتند. و او و خانواده اش بود تا اعتماد در ایالات متحده، و به بیمارستان ما سه بار در این سال است. موارد زیر، مقایسه شاخص اصلی است.

TG 5.45mmol / L 4.56mmol / L 8.42mmol / L 3.05mmol / L
کلسترول 12.5mmol / L 7.19mmol / L 3.5mmol / L 4.63mmol / L
5.74g فیبر پروتئین / L 3.55g / L 4.05g / L 3.95g / L
دایمر 2.45mg / L FEU 0.30mg / L FEU 0.74mg / L FEU 0.40mg / L FEU
IgG به 1.18g / L 2.68g / L 4.41g / L
قبل از ترک بیمارستان ما، Zhanggazy ما گفت که او هرگز پشیمان از آمدن به بیمارستان ما، و او درمان های پزشکی چینی سنتی ما خیلی دوست داشت. و همچنین، او قطع خوش شانس برای ملاقات ما در سفر زندگی خود را.

اگر شما یک بیمار بیماری کلیوی درست مثل Zhanggazy هستند، شما می توانید ایمیل به ما ارسال، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: